Corona maatregelen

In verband met het Coronavirus hebben wij de volgende maatregelen getroffen:

– Fysiotherapie W&H blijft geopend, met extra aandacht voor onze persoonlijke gezondheid en hygiëne. Bij griepverschijnselen zal uw fysiotherapeut direct al zijn/haar afspraken annuleren en zult u door een collega verder geholpen worden.
– Thuis behandelingen blijven vooralsnog doorgaan, mits er een schone en veilige werkomgeving gecreëerd kan worden.

Wat verwachten wij van u?

– Voelt u zich ziek, grieperig, of heeft u andere symptomen van het Corona virus? Vermeld dit aan uw fysiotherapeut op tijd en telefonisch.
– In de praktijken staan op diverse plekken hand gels en hygiënische doekjes. Wij verzoeken u vriendelijk om deze ook te gebruiken.
– Bent u naar het toilet geweest? Wast u s.v.p. extra zorgvuldig uw handen.
– U dient uw eigen handdoek mee te nemen naar uw afspraak met de fysiotherapeut

Wat merkt u van onze maatregelen?

– In de wachtkamers zijn middels diverse afscheidingen losse kamertjes gecreëerd. Zo heeft u meer afstand en een fysieke barrière tussen u en mogelijk andere wachtenden. Wij verzoeken u dit systeem te benutten.
– Indien u ziekteverschijnselen heeft, wordt er naar een nieuwe behandeldatum gezocht.
– Indien uw therapeut ziek wordt, is het mogelijk dat u door een andere fysiotherapeut behandeld wordt. Dit zal altijd in overleg gebeuren.

Wij verzoeken u nogmaals indien u ziekteverschijnselen heeft, zich telefonisch af te melden . Verder doen wij ons best om onze zorgplicht te vervullen en zullen dus gewoon open blijven gedurende deze periode. Heeft u nog vragen? Schroom niet om contact op te nemen met één van onze praktijken!

Bedankt voor uw medewerking namens geheel team Fysiotherapie W&H!